CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. május 4., szerda

Blog ajánló!!! :D

Szerintem nagyjából mind ismeritek Kira "Glambertet", hát én nem csak úgy ismerem mint csodás blog író, hanem mint embert is, mert a barátnőm. Hát... végre elő állt egy újabb törivel, amin keresztül ismét az idegeinken táncolhat és mi állandóan várhatjuk türelmetlenül majd a friss fejezeteket. :) És ami ezt is fokozza az örömöt ( bár csak nekem), hogy ezt én jelenthetem be először! :D
Az új blogja komolyan elképesztő! Szóval nézetek be hozzá ;)
http://eletafelhokfelett.blogspot.com/
Puszi <3

Bogiii

1 megjegyzés:

~Beauty° írta...

wííííííííííí kösziiiiii <3
mik azko a cuki macskakörmök a glambertnél?? :D:D:D:D mind1 :D:D
nem lett annyira elképesztő :D:DD
de még mindig kösziiiiiiiiiiiiiii
imádlak
<3